Program ranog učenja engleskog jezika provodi se u tri mješovite odgojne skupine. U tablici prikazujemo raspored odgojnih skupina po objektima.
OBJEKT |
ODGOJNA SKUPINA |
TRAJANJE PROGRAMA |
DOB DJECE |
ODGOJITELJICE |
Laščina |
Teddy Bears |
cjelodnevni |
3 - OŠ |
Željka Balen |
Jordanovac |
Bunnies |
cjelodnevni |
3 - OŠ |
Martina Županić |
Kozjak |
Fish |
cjelodnevni |
3 - OŠ |
Nikola Radanović |
Prema Pravilniku o vrsti stručne spreme stručnih djelatnika te vrsti i stupnju stručne spreme ostalih djelatnika u dječjem vrtiću (N.N.133/1997, čl.5.) Program ranog učenja engleskog jezika provode odgojiteljice sa stečenim zvanjem odgojitelj predškolske djece, s položenim stručnim ispitom te završenom dodatnom edukacijom u području engleskog jezika - položenim B2 stupnjem poznavanja engleskog jezika.
Specifični ciljevi i zadaće programa:
situacijsko učenje engleskog jezika - kroz smisleno i neposredno učenje djeteta u prirodnim uvjetima i pravim životnim situacijama, uvažavanje djetetovih interesa, aktualnosti u prirodnom i društvenom okruženju, afirmacija djetetovih spontanih ideja i inicijative
razvoj radoznalosti i senzibilizacija dijeta za engleski jezik
poticanje sposobnosti slušanja stranog fonološkog sustava - razvijanje slušne osjetljivosti, stvaranje navike slušanja i razumijevanja drugog jezika te sposobnosti oponašanjea zvukova i tonova glasa
poticanje usvajanja osnovnog jezičnog rječnika, jezične strukture i jezične funkcije putem komunikacijskih sadržaja primjerenih dječjem uzrastu
kroz svakodnevne životne situacije poticanje djece na korištenje engleskog jezika, spontano, jednostavnim rečenicama i frazama